Selasa, 11 Mei 2010

piala dunia 2010..

piala dunia sudah kembali, dan seperti biasa pasukan pilihan pastinya argentina.. don't make me cry argentina'.. anda bagaimana...
ni ade sikit cerita dongeng yang agak logik yang hendak diceritakan..."dahulu kala semasa tahun 1978, maradona tak main lagi untuk argentina semasa argentina menang tahun tersebut. bapa saya dan maradona ni sahabat baik, kalau tak percaya tanya bapa saya, dia mesti kenal maradona tapi janganla tanya maradona pasal susah nak jumpa dia. semasa tahun 1979 iaitu tahun saya dilahirkan dan kerana keakraban bapa saya dan maradona, bapa saya letak la nama 'sharomaradona' kepada anak sulongnya. tapi maradona menyatakan pendapat kepada bapa saya yang tak perlula terlalu 'extreme' sangat. jadi bapa saya letakla nama 'sharoramadan' sempena bulan ramadan. sekian"

3 ulasan:

FIFA berkata...

hahaha..post paling lawak! good job! keep it up maradona tak jd..hehe..

mamiraysha berkata...

En. Jihan.. sanggup ke tengok maradona berbogel kalau argentina menang piala dunia nanti? hahaha..jangan joint skali sudah.. ada masa lg ni kalau nak tukar sokong portugal plak! hahaha..

Tanpa Nama berkata...

kklu maradona bogel, tak de orang nak beli playboy lagi la lepas ni.