Isnin, 10 Januari 2011

aku dan sahabat sejahat sebaik...

chor..bz ker
Nazri is offline.
Nazri is online.
ade je
haa...bosan ke keje ari isnin ni
ok je..
aku ni ddkasi tiggi
hahaha...
yer ker
xsangka aku
tp hr ni keciwa skit la..
yer ..
sbb ajl ke
haha
ye le
kakka...
layan gak erk
ok pe ana menang
aku tgk black n api je pas tu tggu sape menang
Nazri is offline.
Nazri is online.
hahah...
ok r..layan slow2
kehkehkeh
klu dia bg ujan menang pn aku tk keciwa sgt
Nazri is offline.
Nazri is online.
keh2..
2 r..
ape nk wt..
nk nek kn artis
?
eh ko ni..wt2 phm suda
hahah
ko nk keje? gj 800
hahaha..
ok jerk
keje per
gomen ker
swasta
kompeni sepupu aku
pergh,..
aku gomen ok
klu swsta
payah skit
dia nk pakai opis boy aka despect aka akauntan
dulu aku bg ko dah tolak, ape cer
haha..xkn xde 2nd chance kwn
chance tu bkn aku yg tntukn
cuma masa tu peluang tu besar
skang ni susah nk dpt peluang cm tu
Nazri is offline.
Nazri is online.
haha...
ape nk wt..
bkn rezeki aku mse 2
huhuu
:(
Nazri is offline.
ko isi borang spa. letak jawatan ---------------. dlm pertengahan tahun ni ade temuduga, bini aku ckp.
jgn lupa isi ruang sukan/aktiviti. letak la bebanyak
Nazri is online.
ok chor..tq sngt
Nazri is offline.
Nazri is offline.
Nazri is online.
nk pki atlet r i
tk le, tp itu la kelebihan bl sume org lebih kurang je
haha..
yer ker
memg best r klu cmtu
masa aku interview, soalan ketiga dia tanya aku"boleh main bola?"
Nazri is offline.
Nazri is online.
haha..ermm
cmne 2 yer
cm tu la
memg senang nmpknyer yer
dngo cm ssh jerk nk intrvw
tu soalan ke3, ko tk tau soalan 1 n 2
hahaa..
ape die
biarlah rahsia
ha ha ha
hahha..
poyo lak
aku bru intrvw gomen bln doblas aritu
nth dpt ke tak
ujng bln 1 ni
result
tggu le 3 bln
paling lewat la tu
post ape?
pelbgai jabatn
kerani yg hebat
kerani/operasi
hebat x
ok
hahha...
memg nsib la klu dpt
ko msti dpt rasa la
pas interview tu
hahha
insyALLAH
ni info yg ko kena tau pasal interview gomen:
hah
1. kerani dia catit sape datang awal n lewat
pyh 2
2. pakaian sesuai. seluar slack, baju kemeja plain kasut mesti gelap
Nazri is offline.
3. klu interview peg., msti pakai tai
Nazri is online.
ermm
sahsiah rupa diri la
benda2 ni dia tk kn tegur masa interview
Nazri is offline.
Nazri is online.
da memg cmtu ye
tp klu sume ni ko tak de nstill dpt keje, ko mmg hebat
haha..pyh 2..
cable beso la
tk gak
yer ker
bini aku dtg interview dulu lewat gile n
tp slalu cmtu r kn
n
org tu dh nak balik
yer ker
tp still dpt keje ni,
tuhan punya kuasa
semagat
yer..
kiter usaha
dia lewat pasal sesat n baju pn basah kena ujan pasal dtg naik motor je
haha..
tu point bek 2
ak pon ujn gak mse tu
kul 6 kuo umah
lg sengah jam nk smpi
ujn lebt giler
lnjun siyot
pki bju ujbn po
tews skit r
tp 1 bnda aku ambik iktibar dr pristiwa dia,
hah ape dia
cer r
masa org tu tanya, dia buat ape skang.. dgn jujurnye dia jawab tengah belajar
haha..yer
kwn2 dia dh pesan klu org tu tnya, jawab je menganggur
haha..
menipu wpe
diorg bley cek punya
tp tu la sume org buat masa interview
klu saya anto sabah sarawak ,bole.... bole aje
haha..
yer
memg da cmtu yer
ape nk wt
tp aku masa dia tnya tu aku jawab lain
haha
ko kira kreatif la yer
anto la saya mana2, kecuali 2 negeri johor n kelantan.. pastu dia tanya apsal..
ha
ko jwb per
kelantan ramai sedara, johor takut nk duk sana
gelak je org tu
hhaaa..
tkut apsal lak
tkut apsal lak
tu la ko, sebenarnya masa interview ni, ko kena bg impak maksima skit..
supya dia ingt ko
haa..impak kemenda nye
tu la dia, masa dia tanya aku apsal tk nk gi 2 negeri ni, muke mcm nak tau bebenor
haha..
cool beb
sampe skang peg yg interview aku igt kt aku..
ahaa...yer r ko
memg cool
ye la, klu ko cakap boleh... sume org ckp bnda yg sama
2 r..
da diorng tau nyer
cume nk tau ape kelebihan jer kn
yg membezakan seseorng 2
kt skolah pn, ko akn ingt ckgu garang, baik n lawa je... bukan sime
haha....
yer ker
Nazri is offline.
Nazri is online.
tgu jela kputusan kng ujung bln 1 i
klu dapat, bnda prtama ko kena buat, dtg jumpe aku... aku nk belanje ko makan.. open table kt ko..
aku doa ko dpt putrajaya
team volly aku kurang sorang lg ni
Nazri is offline.
Nazri is online.
hahhaa..2 r..
aku kena tgk lm web site
ujung bln ni
tgk cmne
mls nk pk yg len
lulus ker tak
mase intrvw 2
cdey jer dgo
?
sedih pasal plak?
haha..
dia tny aper ntah
gaji aku skang
700
cukup ker
aku ckap
lepas2 jer..
mkn bwk bekal
duit minyak motor.
duit rawatan mak aku
huh
aku yg incharge mak aku
segal keperluan mk aku
aku uruskan
adk bradik
ader
haha
dia tanya tk ko boleh keje kt mana2?
xder asenya
yg dia tnyer bapa pemodenan
aku jwb
?
tun mahathir
hahah
pehtu
ape benda yg awk igt tntg dia
aku xsmpt jwb
lmbt skit r
dia yg jawab
ptrajay..
pehtu aku balas
proton saga
sbb
idea dia
hahaha
ok la tu
ade sesi balas pantun
tp kantol gak r..
dia soh ckp lam B.I
dia soh gak
dia ckp nk kasi markah ni
aku dpt ckp skit jer
hahah
pehtu abes..
Nazri is offline.
ok la tu..
Nazri is online.
aku rse kjp lak
tu la sume org rasa klu sronok masa interview
haha..
aku xtau ..
dia tnye
ape keje kerani ni
aku ckp
buat billing
update cuti staff
tanye lg
mne tau
aku ckp wt research
r
lm tenet
bah perikanan
npe lak ktenye
wt rujukan jer
sbb seme keje kerani sme je mne2 tmpt pon
mak ko sakit ape?
skit...kncing mnis....drh tgi tu jela..dlu strok skit
tp selamt
ok kwn ..
ada job lak
jupe lg ..
salam
11:59am
ye la

Tiada ulasan: